Sinds ik voor het eerste de appeltaartjes in een potje maakte zijn er al heel veel uit de oven gekomen. Niet allemaal in een potje, ik bakte tussendoor ook kruimel appeltaart en appelcake, maar de potjes maak ik toch het meest en ze zijn een daverend succes.
Deze herkennen jullie vast nog wel, het okergele vestje.
Iets minder dan een jaar geleden zette ik hem op de blog en het was, en is nog steeds, een populair item.
Hahaha, het klinkt als misbaksel maar dat is het toch echt niet.
Het is zelfs het 1e gehaakte vest dat naar mijn zin is. Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
Wéér een verzoek nummertje en het enige dat ik meekreeg was dat het een tasje voor een klein meisje moest zijn.









